ОБЩИНА ДЕВИН
Проект
„Предоставяне на интегрирани социални и здравни услуги на лица, зависими от грижа в община Девин” Договор № BG05M9OP001-2.002 -0102-С001 Процедура BG05M9OP001-2.002 „Независим живот”
Обявление
Община Девин обявява процедура за набиране на персонал към Център за услуги в домашна среда – гр. Девин в рамките на Проект № BG05M9OP001-2.002-0102 – C001 „Предоставяне на интегрирани социални и здравни услуги на лица, зависими от грижа в община Девин”, Договор №BG05M9OP001-2.002 -0102-С001 по Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.002 „Независим живот” на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.
Проектът се изпълнява от община Девин и е с продължителност от 20 месеца, а срокът за предоставяне на социалните и здравни услуги е 18 месеца. Индикативният брой потребители на услугата е 81, а персонала предоставящ социалните услуги в домашна среда – 75 души /домашни помощници и лични асистенти/. Безвъзмездната финансова помощ по проекта възлиза на 499 910,00 лева и е осигурена от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.
Общата цел на проекта е подобряване качеството на живот и достъпа до социални и здравни услуги на лица с увреждания и лица над 65 години в невъзможност от самообслужване.
Целеви групи по проекта са:
- Хора с увреждания, в т.ч. деца с увреждания и техните семейства;
- Хора над 65 години с ограничения или невъзможност за самообслужване;
- Образование – висше или полувисше;
- Специалност – „Медицинска сестра”, „Медицински фелдшер” или „Акушерка”;
- Допълнителна квалификация и опит са предимство;
- Лицето не трябва да бъде лишавано по съдебен ред от правото да заема съответната длъжност;
Конкурсът се обявява за длъжността „Медицинска сестра” - 1бр. – на трудов договор със заетост от четири часа дневно.
Медицинската сестра ще оказва медицинска помощ на потребителите и изпълнява всички дейности по опазване на тяхното здраве. Ще посещава домовете на всеки един от потребителите, ще наблюдава здравословното им състояние, като при необходимост ще се обръща към личния им лекар или спешна медицинска помощ, ще извършва медицински манипулации.
Изисквания за заемане на длъжността:
Необходими документи, място и срок на подаване:
В община Девин ще се приемат документи в офиса на проекта в сградата на Общинска администрация – Девин,ул. „Дружба” №1, етаж II, стая №9 всеки работен ден от 8.00 до 12.00 часа и от 13.00 до 17.00 часа. Комплектът документи включва:
1. Заявление от кандидата – по образец ;
2. Документ за самоличност (за справка);
3. Автобиография от кандидата – по образец;
4. Ксерокопие от документ за завършено образование;
5. Ксерокопие от документи, удостоверяващи професионалния опит /трудова книжка,служебна или осигурително книжка, договор или друг документ.
6. Декларация от кандидата – по образец.
Образци на документи за кандидатите за работа може да изтеглите от ТУК- изтегли;
Документите на кандидатите ще бъдат разгледани от Комисия, назначена от Кмета на община Девин. Подборът на кандидатите ще бъде извършен на два етапа: първи етап – по документи и втори етап – интервю с допуснатите кандидати.
www.eufunds.bg
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа
на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020,
съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз
|