ОБЯВЛЕНИЕ
Община Девин, в качеството си на партньор на Агенция за социално подпомагане, която е конкретен бенефициент по проект „Приеми ме 2015” по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.003 „Приеми ме 2015”, ОП РЧР 2014 – 2020 година, и във връзка с възникнала необходимост, ще осъществи подбор за един социален работник, предоставящ услугата „Приемна грижа” в община Девин
І. ОПИСАНИЕ НА ДЕЙНОСТТА НА СОЦИАЛНИЯ РАБОТНИК
Основни функции:
- Познава и прилага нормативната уредба в сферата на закрила на детето и в т.ч. услугата “Приемна грижа”.
- Познава подробно всички дейности, свързани с услугата ”Приемна грижа”и ги прилага в работата с приемните семейства.
- Участва в разработването на план за ползване на услугата “Приемна грижа”.
- Консултира приемните родители, в зависимост от техните потребности.
- Предоставя подкрепящи услуги – обучения на кандидати за приемни родители, супервизия, семейна конференция и групи за самопомощ.
- Работи в тясно сътрудничество с отдел „Закрила на детето” към Дирекция „Социално подпомагане” обслужващ територията на съответната община.
- Поддържа връзка с други организации и институции, касаещи проблемите и потребностите на приемните родители и децата настанени в приемни семейства.
- Отговаря за правилното и своевременно водене и съхраняване на цялата документация по случаите, за които отговаря, съгласно изискванията за информиране и публичност на Оперативна програма „Развитие на човешки ресурси” 2014-2020 г.
- Участва в организираните обучения от екипа за организация и управление на проекта.
- Участва при провеждане на екипни срещи.
- Спазва професионалната етика и съхранява професионална тайна. Не разпространява лична информация за потребителите, станала му известна при или по повод изпълнение на служебните си задължения, която би довела до нарушаване правата или интересите им.
- Познава и спазва етичния кодекс на работещите с деца.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Висше образование – завършена образователна степен Бакалавър в сферата на хуманитарните дейности.
- Професионален опит– не е необходим. Опитв сферата на хуманитарните дейности, социална работа, психология, терапия и / или услуги и мотивация за работа с деца и семейства са предимство.
- Опит при изпълнение на други проекти – предимство.
Специфични изисквания:
- Компютърна грамотност - MicrosoftWord, MicrosoftExcel, Internet.
- Опит при работа в екип.
Длъжността се заема чрез сключване на трудов договор, по чл. 67, ал. 1 от Кодекса на труда, съобразен с изискванията на българското законодателство, с място на работа – Община Девин. Възнагражденията се осигуряват по проект „Приеми ме 2015” по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.003 „Приеми ме 2015”, ОП РЧР 2014 – 2020 година. Минимална основна месечна заплата 600 лв.
ІI. РЕД ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОРА
1. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в подбора са:
- Писмено заявление за кандидатстване по образец.
- Автобиография по образец.
- Декларация по образец.
- Декларация по чл. 107а от Кодекса на труда по образец.
- Копие от документи за придобита образователна степен, допълнителни квалификации.
- Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
Образците на документи могат да бъдат изтеглени от ТУК - изтегли;
2. Документите следва да се подават лично или чрез пълномощник, в Деловодството на Общинска администрация – Девин, адрес – гр.Девин, ул. ,,Дружба'' № 1, в срок до 14.05.2016 г., включително.
Всяко постъпило заявление за участие в подбора в рамките на обявения срок се разглежда от комисия, определена със заповед на кмета на община Девин, в която участва представител на Дирекция “Социално подпомагане”.
3. Подборът протича в два етапа:
- Проверка за съответствието на представените документи с обявените изисквания.
- Интервю в 5 (пет) дневен срок след проверката на съответствията на представените документи.
До по-нататъшно участие в процедурата за подбор не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи в срок или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията.
Списъците на допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както и датата, часът и мястото на провеждане на интервюто се обявяват на интернет страницата на община Девин и на информационното табло в сградата на общинската администрация.
Интервюто се провежда от комисия и има за цел да се установи в каква степен всеки кандидат притежава професионалните и делови качества и мотивация, необходими за изпълнението на длъжността.
След приключване на работата си комисията изготвя протокол с резултатите от интервюто и списък с класираните кандидати в 3 (три) дневен срок от провеждането на интервюто.
Кметът на община Девин сключва трудов договор с класирания кандидат.
Проект „Приеми ме 2015“ - BG05M9OP001-2.003-0132-C01, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
.
|