ОБЩИНА ДЕВИН
Подбор на персонал по Проект BG05М9ОР001-2.004-0034
„Общностен център за деца и семейства в риск – гр. Девин”
Община Девин в качеството си на бенефициент по проект BG05M9ОP001-2.004-0034 „Общностен център за деца и семейства в риск – гр. Девин”, Договор № BG05M9ОP001-2.004-0034.С01 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014–2020 г. и във връзка с утвърдена със Заповед № РД-09-455/31.08.2016 г. на кмета на община Девин процедура за подбор на персонал за „Общностен център за деца и семейства в риск – гр. Девин” и Заповед № РД-09-58/07.02.2017 г. обявява подбор за длъжността:
Медиатор – 1щ. бр.– 1568брой часове за оставащия период /19 месеца/ на предоставяне на услугите „Предоставяне на психологическа подкрепа и консултации на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения”, „Семейно консултиране и подкрепа” и „Индивидуална и групова работа с деца и родители, вкл. и с деца и родители, които не са от уязвимите групи, с цел посещаване на детската градина”(Дейност 5 на проекта).
Обявление – виж тук
Длъжностна характеристика – виж тук
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление по образец – изтегли от тук
- Автобиография по образец – изтегли от тук
- Декларация по образец – изтегли от тук
- Декларация по чл. 107а от КТ – изтегли от тук
- Копие от документ за завършено образование.
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж и опит на кандидата (ако е приложимо).
- Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация (ако е приложимо).
- Проверка за съответствието на представените документи с обявените изисквания 1 ден след крайния срок за подаване на документите.
- Интервю – събеседване в 2-дневен срок след проверката на съответствията на представените документи.
Всички съобщения във връзка с подбора се обявяват на информационното табло във фронт-офиса на Общинска администрация – Девин, ул. „Дружба” № 1 и на интернет страницата на Община Девин – www.devin.bg, секция „Обявления” / „Финансирани проекти”.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението с приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в офиса на проекта – стая № 5, етаж 3, Общинска администрация – Девин, ул. „Дружба” № 1 до 17.00 ч. на 15.02.2017 г.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всяко постъпило заявление за участие в подбора в рамките на обявения срок се разглежда от комисия, определена със заповед на кмета на община Девин
Начин на провеждане на подбора:
Подборът протича в два етапа:
До по-нататъшно участие в процедурата за подбор не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи в срок или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията.
Списъците на допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както и датата, часът и мястото на провеждане на интервюто се обявяват на интернет страницата на Община Девин и на информационното табло във фронт-офиса на Общинска администрация – Девин, ул. „Дружба” № 1.
В списъка на недопуснатите до събеседване кандидати се посочват основанията за недопускането им.
Интервюто се провежда от комисията, назначена от кмета на общината и има за цел да се установи в каква степен всеки кандидат притежава професионалните и делови качества и мотивация, необходими за изпълнението на длъжността.
След приключване на работата си комисията изготвя протокол с резултатите от интервюто и списък с класираните кандидати.
Извлечение от протокола, отразяващ резултатите, се изпраща на допуснатите кандидати по електронната поща, по факс или се връчва лично.
Кметът на община Девин сключва трудов договор с класирания на първо място кандидат.
Телефон за информация: 03041/27 69 или 0879 22 15 88
www.eufunds.bg
Проектът се осъществява с финансовата подкрепана Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020,съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз
|