|
І. ПЪЛНО ОПИСАНИЕ НА ПРЕДМЕТА НА ПОРЪЧКАТА
Провеждане на обучения за развитие на ключови компетентности на общинските служители по проект „Подобряване на професионалната компетентност на Общинска администрация – Девин чрез провеждане на специализирани обучения”, Договор № М13-22-92/01.08.2014 г. по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, по обособени позиции:
Обособена позиция 1: „Обучение по Лична продуктивност, мотивиране и планиране на дейността за подобряване качеството на работата”.
Обособена позиция 2: „Обучение по Вътрешно-организационни комуникативни умения, екипен подход”.
Обща информация
Предметът на настоящата обществена поръчка е предоставянето на услуги по провеждане на обучения за развитие на ключови компетентности на общинските служители, осигуряване на логистика и организационно-техническа подготовка, както и лектори за всяко едно от обученията, включени в предмета на поръчката.
Логистиката и организационно-техническата подготовка включва: осигуряване на зали; техническо оборудване; озвучаване; регистрация на участниците; осигуряване/разпределяне на учебни материали и учебни планове и програми за обученията. Логистичните дейности по настаняване в хотел и транспорт се осъществяват от Екипа за управление на проекта (ЕУП). Разходите за хотел, храна и транспорт не са за сметка на Изпълнителя.
Възложител
Община Девин, с адрес: гр.Девин 4800, област Смолян, ул. „Дружба” № 1, ЕИК (код по БУЛСТАТ) 000614895, представлявана от Цветалин Василев Пенков – кмет на община Девин.
Вид на процедурата – публична покана по реда на Глава осма „а”, чл. 14, ал. 4, т.2 от ЗОП.
Обособени позици – Да.
Участникът подава оферта и за двете обособени позиции.
Стойност на поръчката
Общата максимална прогнозна стойност на поръчката е 45 833,33 лева без ДДС,
Обособена позиция 1: Обучение по Лична продуктивност, мотивиране и планиране на дейността за подобряване качеството на работата.
Стойност (без ДДС) – 22 916,67 лева
Обособена позиция 2: Обучение по Вътрешно-организационни комуникативни умения, екипен подход
Стойност (без ДДС) – 22 916,66 лева
Участник, който предложи обща цена или единични цени за отделните дейности над посочените максимални стойности ще бъде отстранен от участие.
Начин на плащане – съгласно проекта на договор.
Описание на предмета на поръчката.
По предмета на настоящата обществена поръчка се извършва услуга, изразяваща се в реализиране на следните дейности:
Провеждане на обучения за развитие на ключови компетентности на служителите на Общинска администрация – Девин,както следва:
Обучение по Лична продуктивност, мотивиране и планиране на дейността за подобряване качеството на работата за 55 участника за 3 дни.
В рамките на обучението следва да бъдат разгледани следните теми:
Поставяне на цели от типа SMART, Силата на рутината, Изготвяне на личен график, График на нови проекти и задачи, Създаване на работна среда, Организиране на документи, Мотивация.
Обучение по Вътрешно-организационни комуникативни умения, екипен подход за 55 участника за 3 дни.
В рамките на обучението следва да бъдат разгледани следните теми:
Същност на комуникацията, Корпоративни комуникации, Изграждане на екип и умения за екипна работа, Ролята на лидера за формирането на екипа.
Предвидените обучения са за 55 души, в това число кмет, кметове на кметства, зам.-кметове, кметски наместници, секретар на община, началници на отдели и служители.
В резултат от проведените обучителни курсове, служителите на Община Девин, ще повишат личната и организационната си целенасоченост, производителността и отговорността за управлението на времето при изпълнение на служебните ангажименти, както и ще подобрят значително своите комуникативни умения.
Организирането и провеждането на обученията трябва да бъде извършено в съответствие с описаните в техническата спецификация изисквания към техническото оборудване в местата за провеждане на обученията, материалите и програмите за обученията, лекторите. Двете обучения ще бъдат „изнесени”, тоест ще се провеждат извън територията на община Девин – на места, посочени от Възложителя.
Изпълнението на възложените дейности следва да се осъществява съгласно изискванията на Оперативна програма „Административен капацитет 2007-2013 г.”, законовата уредба и подзаконовите нормативни актове.
Приложени документи за изтегляне:
1. Публична покана - изтегли;
2. Документация за участие - изтегли;
3. Приложения - образци - изтегли;
Удостоверяване на време
С помощта на услугата на Stampit за удостоверяване на време - Time Stamp, Вие можете:
• да удостоверите времето на подписване на документ; • да гарантирате, че документът е създаден преди акта на времевото подписване.
Тази услуга позволява да проверявате дали даден документ е бил променен след точния час на неговото подписване.
|
Последни заявки
|
|
Име на файл
|
Хеш
|
Зулу време
|
|
Prilojenia_OPAC_Obuchenia2.zip
|
xAQAFGaS45E/lcVRL2o0M2jBSCA=
|
2014/10/22 12:30:27.0
|
|
pokana2.PDF
|
bDltLNAU4Tv4JjnqnzIbYK1TcUA=
|
2014/10/22 12:30:13.0
|
|
Dokumentacia_OPAC_Obuchenia2.PDF
|
BG+EgF7GVqbcRNAPK0j0DCFeRBA=
|
2014/10/22 12:29:58.0
|
|