Начало ОБЯВЛЕНИЯ COVID-19 Възможности за електронна комуникация с администрацията
Банер
Банер
Банер
Банер

Последни публикации

PDF Печат Е-поща
Вторник, 31 Март 2020г. 08:51ч.

 

ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА ЕЛЕКТРОННА КОМУНИКАЦИЯ С АДМИНИСТРАЦИЯТА

 

Във връзка с обявената от Световната здравна организация спешност за общественото здраве от международно значение по отношение на опасността от разпространение на коронавирус COVID-19, апелираме за активност в използването на механизма за електронна комуникация чрез Системата за сигурно електронно връчване /е-връчване/.

Призоваваме гражданите и фирмите, с цел максимално намаляване на необходимостта от физическо посещаване на офисите на администрацията и ограничаване на контактите, да се възползват от Системата за е-връчване, която се поддържа и администрира от Държавна агенция „Електронно управление” и замества класическата препоръчана поща.

Системата за сигурно електронно връчване предоставя възможност за водене на кореспонденция по електронен път – подаване на жалби, сигнали, искания и др., без необходимост от физическо присъствие в общинската администрация.

За използване на Системата е необходимо всеки потребител да има валиден електронен подпис или ПИК на НОИ и да си направи регистрация на адрес: https://edelivery.egov.bg. Подробно ръководство за регистриране и използване на Системата за е-връчване може да видите на адрес: https://edelivery.egov.bg/Help.

Във връзка с извънредното положение, Държавна агенция „Електронно управление” е постигнала договореност за издаване на едномесечен безплатен електронен подпис от доставчици на удостоверителни услуги, които ще предоставят онлайн възможност за заявяване на подписа.

За повече информация може да посетите:

https://egov.bg/wps/portal/egov/topical/be7210e2-457c-4b74-b8cc-f919ecffc9fe

 

.

.

.

.
Банер
Банер
Банер