
Община Девин
На основание чл.91 от Кодекса на труда и във връзка с изпълнение дейностите на проект BG05M9OP001-6.002-0144 „Патронажна грижа + в община Девин” по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №BG05M9OP001-6.002 “Патронажна грижа +“, в изпълнение на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-6.002-0144-C01
ОБЯВЯВА
Конкурс за заемане на следните позиции: Специалист по „Здравни грижи” – Mедицинска сестра/фелдшер, Специалист по „Социални дейности” – Домашни санитари, Диспечер на предоставяните здравно – социални услуги, Психолог
I. Специалист по „Здравни грижи” - Медицинска сестра/фелдшер – 1 бр. –два часа дневно
Описание на длъжността:
- Извършва медицински манипулации - поставяне на инжекции, смяна на превръзки, обработка на рани, измерване на витални показатели, разпознаване индикациите, застрашаващи живота, предпазване от декубитуси, включване на системи, при нужда придружаване до лекар и др.; Участва в екипните обсъждания по случая и при необходимост предлага на социалния работник промяна в плана за предоставяне на услуги, касаеща здравния статус; Води съответната документация, свързана с предоставяните здравни дейности и услуги; Самостоятелно или в екип изпълнява и други задачи, възложени от Ръководителя.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Висше образование - минимум завършена образователна степен „професионален бакалавър", специалност „Медицинска сестра”, „Медицински фелдшер”, акушерка и други асоциирани медицински специалности.
- Професионален опит - не е необходим. Опит в областта на социални дейности е предимство.
- Опит при изпълнение на проекти - предимство.
Специфични изисквания:
- Опит при работа в екип.
Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в подбора са:
- Писмено заявление за кандидатстване
- Автобиография по образец.
- Декларация по образец.
- Декларация за обработване на лични данни.
- Копие от документи за придобита образователна степен, допълнителни квалификации.
II. Специалист по „Социални дейности” – Домашни санитари – 10 бр. – четири часа дневно
Описание на длъжността:
- Подпомага специалиста по «Здравни грижи» при извършване на дейности, свързани с удовлетворяване на основните жизнени потребности на потребителя. Организира и осъществява ежедневна дейност, осигуряваща необходимите санитарно-хигиенни, битови и социални условия за осигуряване на нормален живот на потребителя на социалните услуги. Социално-битови дейности, включващи: Закупуване на хранителни продукти, вещи от първа необходимост и лекарства; Помощ при поддържане на лична хигиена; Поддържане на хигиената в жилищните помещения, обитавани от потребителя; Оказване на помощ при хранене и приемане на медикаменти; Оказване на помощ при придвижване в дома; Съдействие при настаняване в лечебно заведение за болнична помощ; Помощ при общуването и поддържането на социални контакти, развлечения и занимания в дома и извън него; Административни услуги съдействие при подаване на документи в институции и служби. Допълнителни дейности в които участват при необходимост, мероприятия по дезинсекция и дератизация; превенция на разпространение на инфекции, овладяване на аварийни ситуации.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Начално образование – завършен шести клас
- да притежава умения за работа в екип и да има психологическа нагласа за работа в системата на социалните услуги;
- има умение да предизвиква позитивен интерес в обществото към резултатите от своята дейност;
Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в подбора са:
- Писмено заявление за кандидатстване
- Автобиография по образец.
- Декларация по образец.
- Декларация за обработване лични данни.
- Копие от документи за придобита образователна степен, свидетелство, допълнителни квалификации.
III. Диспечер на предоставяните здравно – социални услуги – 1 бр. – четири часа дневно
Изисквания към кандидатите:
Дейността по снабдяване на карантинирани лица с хранителни и др. необходими продукти и стоки се изпълнява от наетия на трудов договор диспечер по проекта, доставка по домовете. Осъществява оперативно регулиране на социалната услуга с помощта на технически средства за комуникация и връзка. Координира и другите видове основни дейности на услугата, в съответствие с Методиката за предоставяне на социалната услуга Патронажна грижа; Изготвя графици на специалистите за предоставяне на мобилни здравно – социални услуги на потребителите; При нужда по преценка на ръководителя участва в осъществяване на вътрешен контрол на услугата. Координира персонала за предоставяне на услугата "патронажна грижа", изготвя графици, приема заявления от потребителите на услугата. Самостоятелно или в екип изпълнява и други задачи, възложени от Ръководителя.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Опит в областта на социални дейности е предимство.
- Минимална степен на образование – средно. Висше образования в сферата на хуманитарните науки – предимство
- Да притежава умение за работа в екип
Специфични изисквания:
- Придобита правоспособност за управление на МПС – предимство
Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в подбора са:
- Писмено заявление за кандидатстване
- Автобиография по образец.
- Декларация по образец.
- Декларация за обработване лични данни.
- Копие от документи за придобита образователна степен, свидетелство за управление на МПС, допълнителни квалификации.
IV. Позиция „Психолог” - 1 бр. –два часа дневно
Описание на длъжността: Извършва психологическа подкрепа, съобразно индивидуалните потребности на потребителите; Консултиране на потребителите и техните близки за живот с болестта, разпознаване на предвестниците на влошаване, като основа за управлението на психичните кризи; Подпомага процеса на социализация и социално включване;Провежда индивидуални консултации и сесии на потребителите и на членове от семействата им;
Минимални изисквания за заемане на длъжността: - Образование – висше образование със степен магистър/бакалавър - Квалификация – „Психология“ - Условия за стаж – не се изисква - Организационни умения; - Комуникативни умения; - Мотивация за работа в динамична среда; Специфични изисквания: - Умения за работа в екип.
Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в подбора са: - Писмено заявление за кандидатстване - CV - Декларация по образец.
- Декларация за обработване лични данни. - Копие от документи за придобита образователна степен, допълнителни квалификации.
V. Ред за провеждане на конкурса
Заявлението за кандидатстване и останалите документи може да изтеглите от ТУК или да получите на място в общинска администрация Девин - стая 7, етаж 3, ул. „Дружба” № 1, а по населените места в общината в кметствата.
Подаването на заявлението с приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в офиса на проекта – стая 7, етаж 3, Общинска администрация – Девин, ул. „Дружба” № 1, всеки работен ден от 8.00 ч. до 12.00 ч. и от 13.00 ч. до 17.00 ч. Краен срок за подаване на заявления е до 17.00 ч. на 18.06.2021 г. Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всяко постъпило заявление за участие в конкурс в рамките на обявения срок се разглежда от комисия, определена със заповед на кмета на община Девин.
Конкурсът протича в два етапа:
- Проверка за съответствието на представените документи с обявените изисквания, в 3 (три) дневен срок от изтичане срока на обявлението.
- Интервю след проверката на съответствията на представените документи ще се проведе за следните позиции – диспечер, медицинска сестра и психолог. Като всеки допуснат до интервю кандидат ще бъде уведомен писмено за дата на провеждане на интервю.
- При подбора на домашните санитари водещо е желанието на класираните кандидати. Те ще бъдат одобрени в зависимост от съответствието на представените документи.
До по - нататъшно участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи в срок или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията. Списъците на одобрените кандидати за позиция – домашен санитар, ще бъдат обявени на информационното таблото в сградата на община Девин.
www.eufunds.bg
Проект „Патронажна грижа +“в община Девин, Договор № BG05M9OP001-6.002-0144-С01, по Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ
№ BG05M9OP001-6.002„Патронажна грижа +“
Осъществява се с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз
|